Írjon nekünk!

Fizetett hirdetések

Alapfogalmak, alapinformációk

 

A szolgáltatásunk

 

Pay Per Click(fizetés kattintásonkért)

A Pay Per Click(fizetés kattintásonkért) szolgáltatás lényege az, hogy az internetes hirdető csak a valós látogatókért fizet. Ez egy hatalmas előny például a hagyományos bannerekkel szemben, ahol a megjelenítés alapján történik az elszámolás.

 

A két legnagyobb külföldi PPC rendszer a Google AdWords és a Yahoo az Overture-ön keresztül. Az USA-ban az on-line reklamköltség kb. 40%-át teszi ki a PPC. Magyarországon is egyre több cég kínál ilyen marketinglehetőséget, például: Etarget, CTNetwork. Mi a Googla Adwords, az Etarget és a CtNetwork hirdetési rendszerekkel is kapcsolatban vagyunk. Kampánya akár mindhárom rendszerben párhuzamosan is futhat.

 

Fizetett listázás

A fizetett listázás (paid inclusion) olyan keresőmarketing eszköz, amelynél a keresőmotor díjazás ellenében szerepelteti az adott honlapot a találati listában. Sok kereső lehetőséget ad arra, hogy a cégek megvásárolják a találati listában való szereplésüket, a Google ezt azonban elutasítja, hogy minél relevánsabb eredményeket tudjon nyújtani. A fizetett listázás esetén tipikus fizetési mód a kattintás utáni fizetés. Kampányaink során a google fizetett keresési találatai között lehet.

 

Kampányfelügyelet, mint szolgáltatás

Az Adwords kampányok felügyelete egyre népszerűbb szolgáltatás, melynek lényege, hogy a hirdető kampányának beállításait, és módosításait, felügyeletét egy külsős, ezzel foglalkozó cég látja el. Ez megfelelő minőségű felügyelet, és megfelelő, átlátható árazás mellett sok előnnyel jár, melyeket az alábbiakban olvashat.

 

Konverziókövetés

A konverziókövetés lényege, hogy a fizetett hirdetések valós eredményét is lássuk, tudjuk számolni. Tehát egy beállított konverziókövetéssel, egy Adwords fizetett találaton keresztül jövő látogatót a vásárlásig, kapcsolatfelvételig tudjuk követni, így számolható, hogy hány fizetett kattintásból, tehát mennyi pénzből tudunk konvertálni egy vásárlót, érdeklődőt, átlátható, hogy mennyire éri meg a hirdetés.

 

Valós költések figyelése laikusnak

Sokszor tapasztaltuk, hogy vásárlóink előző Adwords felügyeletet vállaló partnerüknél nem látták, hogy valójában mire megy el a pénz, csak ”elhitték” partnerüknek. Ha felügyeleti partnert választ, mindenképp legyen elvárása, hogy közvetlen hozzáférése legyen az Adwords kampányhoz, ahol a Google által kiadott költési, kattintási,és konverziós statisztikákat látja. Így nem verhetik át, és real-time-ban láthatja statisztikáját. Ennek a legkézenfekvőbb módja, ha az Önnek létrehozott Google-Adwords fiókon keresztül mennek a hirdetések. Mi ezt választottuk.

 

Mit kínálunk?

Sokéves kampányfelügyeleti tapasztalat után átlátható, havidíjas felügyeleti szolgáltatást nyújtunk. Létre hozzuk Google fiókját, témát elemzünk, folyamatosan, piaci folyamatokat követő változtatásokat hajtunk végre a kampányában, mellyel pénzt spórolunk, és hatékonyabb reklámozást érünk el. Mivel az Ön által is elérhető, Önnek létre hozott Google fiókban megy a kampány, költésekkel, és eredményekkel együtt folyamatosan követheti az eredményeket.

 

Mennyibe kerül?

Nos, először el kell döntenie, hogy mennyi pénzt szeretne havonta elkölteni kereső hirdetésekre. Mivel a havi költéstől független a mi munkánk, hisz egy havi 10.000 Ft költségkorlátú kampánnyal is ugyanannyi beállítási, és elemzési munkát, műveleteket kell elvégeznünk, mint akár egy havi sok millió Ft összeg korlátú kampány esetén. Így minden esetben 20.000 Ft-ba kerül egy havi felügyelet, mely teljes mértékben tartalmazza a beállításokat, mely a konverziókövetés beállítását is tartalmazza. Kihangsúlyozzuk, hogy a Google Adwords költéseket nem nekünk, hanem a Google-nek kell befizetnie. Nem kell rajtunk keresztül folynia a pénznek. Hangsúlyozott előnye ennek, hogy mivel külföldi cégről van szó, ÁFA nélkül kell befizetni az összeget.

 

Miért éri meg?

Miért éri ez jobban meg, mintha Ön működtetné saját kampányát?
Egy kampány felügyelet minden esetben sok idő ráfordítást igényel, mi napi szinten figyeljük a piaci változásokat. Tapasztalatunk szerint azonos témában, egy Adwords hirdetések felügyeletében nem profi körülbelül dupla akkora összeget költ egy-egy kereső kattintásra, mint mi. Fontos, a részletes beállítás, elemzés, és a folyamatos módosítás, és persze a hozzáértés, tapasztalat.

 

Rendelés, információkérés

Az űrlap kitöltése nem szerződés, semmilyen kötelezettésggel nem jár, kitöltés után felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Egyedi árajánlatkérés

Amennyiben a fentiektől különböző jellegű, vagy nagyságrendű hirdetési sázndéka van, abban az esetben, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot. Forduljon bizalommal kollégánkhoz.

Garancia

Csak akkor kérünk pénzt, ha weboldala a Google első találatai közé kerül!